Kövesse ezeket a lépéseket a sikeres tégla cikkhez

Az internet elterjedtsége miatt a tégla cikk hihetetlenül hatékony módszergé vált vállalkozása hirdetésére. Függetlenül attól, hogy tagvállalatként, hálózati marketingként vagy akár egyszerű bloggerként próbál keresni valamilyen hirdetési kattintást, a tégla cikk hozhat forgalmat, de csak akkor, ha tudja, mit csinál. Íme néhány dolog, amit érdemes tudni a tégla-cikkről.

Feltétlenül ösztönözze az embereket a hírlevelére való feliratkozásra, például ingyenes jelentést, amely értékes vagy kizárólagos információkat tartalmaz. Választhat úgy is, hogy írja a jelentést, vagy bérelhet írót, de ne feledje, hogy a jelentés célja az ügyfelek meggyőzése, hogy adataikat adják hozzá az e-mail listájához. A jelentésnek egy olyan témára kell vonatkoznia, amely releváns az iparág számára, amelyet webhelye népszerűsít.

A programok és szolgáltatások átírása növelheti a marketingprogramban felhasználható cikkek teljes mennyiségét, de nem szabad kizárólag ezekre támaszkodni. A centrifugált és újraírt cikkek nem olyan népszerűek, mint az eredeti tartalom, az olvasók vagy a keresőmotorok körében. A tégla cikkkampányának mindig a jó minőségű, kézzel készített cikkeknek kell lennie.

Helyezzen a cikkbe olyan linkeket, amelyek visszatérnek mind a blogodba, mind a témában szereplő eredeti bejegyzésbe. Tegye blogja címévé az állandó hivatkozást a bejegyzéshez. Ezután minden cikk visszatér a blog másik aspektusához, és a keresőmotorok látni fogják, hogy számos különböző témát érint.

A tégla cikk szépsége az, hogy ezek az eredeti cikkek, ha megfelelő helyen teszik közzé, folyamatos forgalmat hozhatnak az Ön webhelyére. A legjobb dolog az ügyfelek vonatkozásában, akik ezeket a cikkeket az ön webhelyére hozza, hogy már nagyon jó ötletük van arról, hogy mit kínál, és éhesek többet megtudni.

Ha olyan dolgok merülnek fel, amelyek megakadályozzák a cikk rendszeres írását, próbáljon ki kiszervezni. Ezt munkaként teheti közzé olyan webhelyeken, mint a Craigslist. Azok az emberek, akik érdeklődnek a hirdetése iránt, felvehetnek Önnel a kapcsolatot és mintákat nyújthatnak. Ezután kiválaszthatja, ki szeretné megírni a tartalmát az Ön számára. Ez megfizethetőbb lehet, mint néhány online „profi” írócsoport. Csak a benyújtás előtt ellenőrizze a munkát.

Próbálja meg tartani a cikkek benyújtásának számát kb. Három-öt jó cikkkönyvtárban. Sokkal jobb ezekhez is fonott cikkeket használni. Szükségtelen több száz példányra a cikkeinek száz könyvtárba helyezésekor. Próbáljon meg választani néhány jóat, forgassa meg cikkeit, és küldje el azokat a néhány könyvtárat.

Szerencsére, miután elolvasta az ilyen tippeket és taktikákat, nem nehéz megtanulni, hogyan válhat hatékony cikkmarketinggé. A legnagyobb dolog, amit aggódnia kell, az ilyen információk használata a leírtak szerint. Még ne bontsa ki magát. Ezeket a tippeket szó szerint használja és élvezze a sikert.