Amit tudnia kell a márkaépítésről
Néha vállalkozása hibát követ el, és boldogtalan ügyfelet eredményez. Néhány ügyfelet egyszerűen lehetetlen elérni. Számos oka lehet annak, hogy vállalkozása kevésbé jó színben tűnik fel. Olvasson tovább néhány remek tippet a jó hírnév javításáról és fenntartásáról, valamint üzleti tevékenységének fenntartásáról.
Az online jelenlét növelése érdekében fontolja meg a közösségi média használatát. Az olyan webhelyek, mint a Facebook, a Twitter és a LinkedIn, segítenek növelni az üzleti jelenlétet online és offline egyaránt. A közösségi média hatékony használatához rendszeresen közzé kell tennie az aktuális helyzetet. Amikor információkat tesz közzé a közösségi média webhelyén, használjon kulcsszavakat, és adja meg olvasóinak azokat az információkat, amelyekre valóban szükségük van.
Véleményezések, amelyek segítenek megerősíteni hírnevét. Ez különösen fontos, ha rossz értékelést kapott. A verseny sok pozitív információt hoz létre a vállalatáról, amely hozzájárulhat a vállalat online ismertségének növeléséhez. Ez a technika elősegíti az internetes keresőmotorok oldalrangsorának emelését is.
Legyen személyesen online. Csak egy frissítés online közzététele nem fog működni; kommunikálnia kell az ügyfelekkel. Ha feltesz egy kérdést, válaszoljon rá a lehető leggyorsabban. Ha nem biztos a válaszban, közölje velük, hogy megtudja, és tudassa velük.
Papír, Írószer, Irodaszer, Iskola és Hobby, Bútor, Üzemeltetés, Irodatechnika, Biztonságtechnika, Laptop
mobile telefon, laptop Papír Irodaszer Iskola és Hobby Bútor Üzemeltetés Irodatechnika Biztonságtechnika laptopok online marketingPapír, Írószer, Irodaszer, Iskola és Hobby, Bútor, Üzemeltetés, Irodatechnika, Biztonságtechnika és Laptop
Győződjön meg arról, hogy legalább több üzleti weblap optimalizálva van a vállalkozás nevéhez. Azt szeretné, hogy a Google felismerje vállalkozása kezdőlapját, mint hiteles internetes webhelyet a vállalkozásáról. Azt akarja, hogy az Ön vállalkozása első számú keresési pozíciója legyen, ne pedig a második vagy a harmadik a Wikipedia cikk vagy valamilyen blog mögött. Győződjön meg arról, hogy az Ön webhelye az első adatlap, amelyet valaki lát, amikor a Google-keresőjében keresi.
Mielőtt elkezdené véleményezni az ügyfeleket, győződjön meg róla, hogy tisztában van a megcélzott demográfiai adatokkal. Ez segít kitalálni, hogyan lehet kapcsolatba lépni velük. Minden hanvétel, tartalom és a szóhasználat különbözik attól függően, hogy milyen típusú emberekhez szeretne szólni.
Hálásnak lenni. Ha valaki jó véleményt ír a vállalatáról, küldjön neki személyes üzenetet, és köszönje meg visszajelzését. Ha lehetséges, küldjön vásárlójának egy kupont egy bizonyos százalékos kedvezményért a következő vásárlás alkalmából köszönetképpen. Ha ez nem lehetséges, őszintén köszönjük meg nekik a visszajelzéseket.
Amikor nyilvánosan válaszol minden visszajelzésre, amelyet az ügyfél hagyott, győződjön meg róla, hogy név szerint szólítja meg őket. Az emberek tudni akarják, hogy a cégtulajdonosok magánszemélyként tekintenek rájuk, és nem egy nagyon nagy csoport részének. Nevük használata megadja nekik, amit akarnak.
Örüljön jelenlegi ügyfeleinek, miközben új ügyfeleket toboroz. Sok vállalat mutatós médiát használ, hogy új ügyfeleket szerezzen be, és semmit sem tesz jelenlegi ügyfelei érdekében. Ez visszaeshet és csökkentheti az általános nyereségét. Ehelyett kínáljon visszatérő ügyfeleknek olyan ösztönzőket, amelyeket nem kínálnak új ügyfeleknek. Ezzel tudatja vevőivel, hogy nagyra értékeli vállalkozásukat.
Kereshet olyan céget, amely segíthet a jó hírnév kialakításában. Sokat kell tenned, de képzett egyének vagy cégek olyan dolgokat is megtehetnek, amelyekre még nem gondoltál. Ezért hasznos, ha valaki segít Önnek ezekben a dolgokban.
Soha ne takarja el vállalkozásának esetleges hibáit. Az ügyfelek ennél sokkal több intelligenciával rendelkeznek. Ehelyett alázatosan közelítsen. Bocsánatot kérjen ügyfeleitől, és lehetőség szerint ajánljon fel valamilyen jogorvoslatot. Sokszor megbocsátanak a dolgokért, különösen, ha más dolgokat kínálsz nekik, hogy orvosolják tettedet.
Mint fentebb említettük, számos lehetséges oka van annak, hogy segítségre van szüksége a jó hírnév kezelésében. Mint tudják, vállalkozásának jövőbeni sikeréhez nagy hírnév megőrzése szükséges. Minél előbb javítsa hírnevét, hogy visszahozza az ügyfeleket. Ne felejtse el használni a fent felsorolt tippeket.