E-mail marketing tippek a vállalkozás fellendítéséhez

Az e-mailes marketing az egyik legjobb módja annak, hogy bemutatkozhasson a potenciális ügyfeleknek, vagy arra építsen, hogy már meglévő kapcsolatukkal meglegyen a meglévő ügyfelekkel. Az alábbi cikkben található információk és tippek segíthetnek egy olyan e-mailes marketing kampány megvalósításában, amely segít hatékony e-mail marketing stratégiában.

Kiváló tipp az e-mailes marketinghez, ha nyomon követi az Ön által kínált termékeket vagy szolgáltatásokat. Például felveheti az "e-mail" funkciót. E-mailjének vége tájékoztathatja olvasóit, hogy tartsák szem előtt az eladást is.

Mindig kap engedélyt! A kéretlen e-mail nem fogadható, és bizonyos esetekben blokkolhatja az internetszolgáltatóját. Ha valakivel kapcsolatba lép, mindig adjon hírlevelet vagy ajánlatot - így az ügyfélnek lehetősége van megállapodni az üzenetek fogadásában. Az utolsó dolog, amire vágysz, hogy spamnek bélyegezzék.

Ha marketing kampányának részeként küld e-mailt, ne használjon alkalmi betűtípust. Azt szeretné, hogy az ügyfelek komolyan vegyék az Ön termékét vagy vállalkozását, és valószínűleg nem ezt fogják tenni nem mindennapi betűtípussal. Válasszon ki egy jól ismert betűtípust, például Times Roman Numeral, Arial vagy Verdana.

Mindig kérjen engedélyt, mielőtt marketing e-maileket küldene a potenciális ügyfeleknek. Kéretlen e-mailek küldésével gyorsan címkével látja el a spam-et. Az üzenetek küldéséhez engedély megszerzése nem feltétlenül nehéz; ajánljon valami értékeset az ügyfeleknek cserébe az e-mailben való részvétel lehetőségéért, például kedvezményt, kupont vagy más feliratkozási ösztönzőt.

Kövesse nyomon a kiállításokon megismert kapcsolatokat. Gyűjtse össze az emberek telefonszámait, amikor megállnak az asztalánál, és néhány héten belül felhívja őket, miután találkozott velük. Az utólagos hívás segítségével jelentkezzen be a kapcsolattartójával, és kérdezze meg tőle, hogy szeretné-e e-mailben megkapni a marketing hírlevelét.

A spamként való azonosításból eredő komplikációk elkerülése érdekében előzetesen értesítse internetszolgáltatóját e-mailes marketing szándékairól. Ha valaki boldogtalan olvasó valaha is jelentést tesz rólad, akkor ez internetszolgáltatónknak felteszi a fejét, hogy a marketing erőfeszítései jogosak. Internetszolgáltatója javasolhat egy frissített fiókot is, amely megkönnyíti az e-mailes marketing műveleteit.

Készítsen saját egyéni sablonokat. Kerülje csak az általános e-mailek küldését, legyen kreatív velük. Próbálja meg elérni, hogy üzenetei tükrözzék vállalkozásának márkaépítésének szempontjait, például a színpalettákat és a betűtípusokat. Ha képeket is tartalmaz, feltétlenül írjon be egy linket egy egyszerű szöveges változatra, hogy azok, akiknek a képe le van tiltva, olvashassák az üzeneteket.

Automatikusan leiratkozhat azokról az ügyfelekről, akik bizonyos számú e-mail után nem válaszolnak marketinganyagaira. Ha az ügyfelek már nem válaszolnak az Ön e-mailjeire, akkor valószínűleg elvesztették érdeklődésüket a hírlevelünk iránt, de még nem bosszantják őket annyira, hogy leiratkozhassanak róla. Ha leiratkozik róluk, elkerülheti olyan rossz érzések keltését, amelyek árthatnak vállalkozásának.

Az e-mail marketing kampány jobb megcélzása érdekében megengedheti az embereknek, hogy kiválasszák az e-mailek bizonyos kategóriáit, amelyeket meg akarnak kapni. Ez biztosítja, hogy az Ön által küldött e-mailek olyan információkat tartalmazzanak, amelyek érdeklik őket. Ez is csökkenti annak esélyét, hogy az emberek leiratkozhassanak, mivel túl sok olyan e-mailt kapnak, amelyek nem érdeklik őket.

Kétségtelen, hogy az e-mailes marketing nagyon hatékony lehet a potenciális ügyfelekkel való kapcsolattartásban. Valamint folyamatos kapcsolatot alakít ki olyan ügyfelekkel, akik már vannak. A fenti cikk tippjeinek és technikáinak felhasználása segíthet egy olyan e-mailes marketing kampány létrehozásában, amely nagyon boldoggá teszi vállalkozását és ügyfeleit.